Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dwa błędy w vagu - octavia 1.8t 2002

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • dwa błędy w vagu - octavia 1.8t 2002

    UP! Robię rozpoznanie ile osób byłoby chętnych na spota. Pytanie poważne więc oczekuję poważnych deklaracji. Stwierdziliśmy z Bimkiem że użytkowników forum OCP z Kielc jest ponad 4ry strony i nikt nic nie pisze. Jest to ostatnia próba zorganizowania spota. Czekam na odzew czy ktos by się pisał , ew. propozycje miejsca i terminu.

  • #2
    dwa błędy w vagu - octavia 1.8t 2002

    Chciałbym pomóc koledze, ma octe 1.8t 2002r, zeskanowałem mu vagiem i wywaliło dwa błędy ( kontrolka sie nie pali na desce mimo tych błedow):

    1.adr.01 - engine
    17705 - pressure drop between Turbo and Throttle Valve, check D.V.

    2.adr.08 - climatronic
    01274 - air flow flap positioning monitor (V71)

    proszę o sugestie i pomoc

    p.s. a co oznacza lampa "epc" na desce? w tdi tego nie mam i sie zastanawiam

    Komentarz


    • #3
      pierwszy gdzies jest nieszczelnosc na wezach / rurkach przy turbo

      a ten od klimy to nie wiem :P

      jak sie pali EPC to znaczy ze komp przelaczyl na tryb awaryjny
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz


      • #4
        aaa...dzieki rkb, czekam na dalsze sugestie odnosnie tych blędów,
        nie,nie epc pali sie tylko na wlaczonej stacyjce, pozniej gasnie, tylko u mnie tego nie ma w tdi, dlatego pytam

        Komentarz


        • #5
          Ad 1
          Tak jak napisał rkb nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony zawór DV.

          Ja u siebie mam ten komunikat raz częsciej raz żadziej.
          Zawory DV wymieniałem już dwa. Pierwszy faktycznie był uszkodzony. Drugi i teraz trzeci wyglądają na sprawne.
          Ponieważ auto śmiga jak należy i pompuje turbo zadane ciśnienie to wydaje mi się, że szczelność jest. Nie słychać też jakiś świstów spod maski.
          Ktoś kiedyś mi powiedział, że często lekko odłamują się króćce od intercoolera, ale ten jest tak zamaskowany, że ich nie widać a i mi się nie chcieło teg sprawdzać.

          Przejedź się z kolegą z podłączonym VAGie i zmonitoruj blok 115. Pozycja 3 to żądane ciśnienie po turbinie, pozycja 4 to aktualne ciśnienie po turbinie. Jeżeli na powiedzmy 4 biegu przy prędkości 50km/h depniesz do oporu w gaz powinieneś mieć na 3 pozycji przy seryjnym silniku około 1600 (czyli 1000 ciśnienie atmosferyczne i 600 doładowania) Sprawdź, czy pozycja 4 pokazuje podobną wartość.

          EPC ani kontrolka silnika się przy tym błędzie niezapala (przynajmniej umnie)
          Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
          HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

          Komentarz


          • #6
            dzieki yoschua. teraz wyjechal na 3 dni, ale jak wroci , zrobimy jazde testowa

            Komentarz


            • #7
              Ja osobiście sie na tyle wkurzyłem na te błędy przy dolocie że totalnie wywaliłem wszystko, wstawiłem nowe ori rurki i węzyki, zabieg dość drogi ale o błędzie już dawno nie pamiętam

              Też kiedyś mnie to trapiło, tylko że u mnie był typowy błąd o fałszywym powietrzu w dolocie.
              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X